Viral marketing

Marketing wirusowy

Głównym celem organizowanych przez agencję OJAakcji wirusowych jest szybkie i lawinowe rozprzestrzenianie się informacji, które budują świadomość marki, wizerunek i realizują cele biznesowe. Wiedząc, że marketing wirusowy to bardzo wiarygodna i przyjazna forma reklamy, dbamy przede wszystkim o skuteczność akcji i ich szeroki zasięg.

Doświadczenie i know how

Opracowujemy i wdrażamy różnorodne, zaawansowane witryny, aplikacje i wideo, które inicjują sytuacje, w której potencjalni klienci (użytkownicy) sami, z własnej woli rozpowszechniają ciekawe informacje dotyczące firmy, produktów lub usług.

Przykłady prowadzonychdziałań

  • Wirusowe wideo, filmiki reklamowe
  • E-kartki
  • Ciekawe tapety na pulpit komputera lub na telefon
  • Dedykowane strony produktowe
  • Konkursy
  • Gry interaktywne
  • Moduły stron internetowych, typu "poleć znajomemu
  • Web 2.0 (blog, czat, forum)
    • Pełna integracja ze stroną internetową
    • Łatwy w obsłudze panel administracyjny
    • Funkcja moderowania
    • Możliwość zarządzania użytkownikami
    • Filtrowanie publikowanych treści
    • Możliwość doboru dowolnej kolorystyki

Web 2.0 to określenie serwisów, które opierają swoje działanie na bezpośrednim kontakcie oraz interakcji użytkowników. Dzięki wymianie informacji o markach i produktach, użytkownicy uczestniczą w aktywnym budowaniu treści portalu, wpływają na wizerunek firm oraz decydują o ich sukcesie, bądź porażce.

Blogi, czaty i fora internetowe są ciekawą formą dzielenia się informacjami i wiedzą ekspercką oraz umożliwiają skuteczną komunikację z obecnymi i potencjalnymi klientami. Te nowoczesne i skuteczne formy e-marketingu są wykorzystywane do budowania społeczności internetowej wokół marki.

Wiemy jak tworzyć więzi pomiędzy markami i produktami a konsumentami. Strategia i oferowane oprogramowania np. blogi, czaty i fora firmowe spełnią potrzeby nawet najbardziej zaawansowanych klientów.

Kompleksowa obsługa w działaniach marketingu wirusowego

Koncepcja

  • Pomysł na ciekawą kampanię
  • Opracowanie kompleksowego planu działania i narzędzi
  • Dopasowanie koncepcji do strategii marketingowej firmy i celów biznesowych

Kreacja

  • Przygotowanie atrakcyjnej i przykuwającej uwagę koncepcji oraz projektów graficznych
  • Prace wdrożeniowe (np. forum, blogi, fora, quizy, wideo, aplikacje dedykowane)
  • Badanie i testowanieskuteczności kreacji

Realizacja

  • Realizacja kampanii
  • Obsługa merytoryczna
  • Raporty ze skuteczności kampanii
Copyright OJA Ltd., Bogusławskiego 13 Street, 37-700 Przemyśl
Dotations for innovation. We invest in your future.

Project co-financed by the European Regional Development Fund under the Innovative Economy Operational Program.