Viral marketing
Marketing wirusowy
Głównym celem organizowanych przez agencję OJAakcji wirusowych jest szybkie i lawinowe rozprzestrzenianie się informacji, które budują świadomość marki, wizerunek i realizują cele biznesowe. Wiedząc, że marketing wirusowy to bardzo wiarygodna i przyjazna forma reklamy, dbamy przede wszystkim o skuteczność akcji i ich szeroki zasięg.
Doświadczenie i know how
Opracowujemy i wdrażamy różnorodne, zaawansowane witryny, aplikacje i wideo, które inicjują sytuacje, w której potencjalni klienci (użytkownicy) sami, z własnej woli rozpowszechniają ciekawe informacje dotyczące firmy, produktów lub usług.
Przykłady prowadzonychdziałań
- Wirusowe wideo, filmiki reklamowe
- E-kartki
- Ciekawe tapety na pulpit komputera lub na telefon
- Dedykowane strony produktowe
- Konkursy
- Gry interaktywne
- Moduły stron internetowych, typu "poleć znajomemu
- Web 2.0 (blog, czat, forum)
- Pełna integracja ze stroną internetową
- Łatwy w obsłudze panel administracyjny
- Funkcja moderowania
- Możliwość zarządzania użytkownikami
- Filtrowanie publikowanych treści
- Możliwość doboru dowolnej kolorystyki
Web 2.0 to określenie serwisów, które opierają swoje działanie na bezpośrednim kontakcie oraz interakcji użytkowników. Dzięki wymianie informacji o markach i produktach, użytkownicy uczestniczą w aktywnym budowaniu treści portalu, wpływają na wizerunek firm oraz decydują o ich sukcesie, bądź porażce.
Blogi, czaty i fora internetowe są ciekawą formą dzielenia się informacjami i wiedzą ekspercką oraz umożliwiają skuteczną komunikację z obecnymi i potencjalnymi klientami. Te nowoczesne i skuteczne formy e-marketingu są wykorzystywane do budowania społeczności internetowej wokół marki.
Wiemy jak tworzyć więzi pomiędzy markami i produktami a konsumentami. Strategia i oferowane oprogramowania np. blogi, czaty i fora firmowe spełnią potrzeby nawet najbardziej zaawansowanych klientów.
Kompleksowa obsługa w działaniach marketingu wirusowego
Koncepcja
- Pomysł na ciekawą kampanię
- Opracowanie kompleksowego planu działania i narzędzi
- Dopasowanie koncepcji do strategii marketingowej firmy i celów biznesowych
Kreacja
- Przygotowanie atrakcyjnej i przykuwającej uwagę koncepcji oraz projektów graficznych
- Prace wdrożeniowe (np. forum, blogi, fora, quizy, wideo, aplikacje dedykowane)
- Badanie i testowanieskuteczności kreacji
Realizacja
- Realizacja kampanii
- Obsługa merytoryczna
- Raporty ze skuteczności kampanii