Email marketing

Klienci OJA mają do dyspozycji profesjonalny system mailingowy, dzięki któremu mogą samodzielnie wykonywać mailingi. Jeśli chcą Państwo powierzyć wysyłkę specjalistom OJA, oferujemy kompleksowe planowanie, kreację, copywriting oraz realizację kampanii podsumowaną w raporcie skuteczności.

Skuteczność przede wszystkim

E-mail marketing jest jedną z najskuteczniejszych i najpopularniejszych form marketingu internetowego. E-mailing polega na masowej wysyłce maili do odbiorców.
Dzięki realizowaniu przemyślanej strategii, firmy realizują cele biznesowe:

  • budowanie trwałych relacji z klientami
  • zdobywanie nowych kontaktów i klientów
  • budowanie pożądanego wizerunku firmy
  • sprzedaż produktów lub usług

Przykładowe zasady o których warto pamiętać tworząc kampanię mailingowe

  • Miejsce umieszczenia przycisków. Powinny się one znaleźć po prawej stronie, ponieważ według badań to, co znajduje się po prawej stronie wzywa nas zazwyczaj do działania.
  • Pamiętajmy o „strzałkach” oraz przyciskach „>>”. Elementy te dodane na grafice bardzo często zwiększają wskaźniki skuteczności CTR, czyli kliknięcia w kampaniach.
  • Znane logotypy i ludzkie twarze przyciągają uwagę odbiorców. Dobrze jest umieścić je w górnej części mailingu
  • Tematy mailingu powinny przemawiać do odbiorców językiem korzyści. Tak, aby chcieli oni otworzyć daną wiadomość, np.
    • Zaplanuj urlop
    • Zwolnij pracownika, jeśli
    • Bon upominkowy w prezencie
    • Nazwa firmy (lub imię i nazwisko)
  • Godzina wysyłki mailingu ma również znaczenie. Ludzie najchętniej otwierają maile między 8:00 a 10:00 rano. Dlaczego? Ponieważ w tych godzinach najczęściej przychodzą do pracy, robią kawę i mają chwilę na spokojne sprawdzenie skrzynki mailowej. Jednak jest to czas bardziej na prasówkę niż na podejmowanie decyzji zakupowych. Dlatego z mailingami sprzedażowymi warto jeszcze poczekać.
  • Mailingi sprzedażowe powinny lepiej działać ok. godziny 12:00 kiedy konsumenci po obiedzie znów mają chwilę dla siebie. Zdarza się też tak, że część subskrybentów sprawdza maile wieczorem i po całym dniu pracy robią oni zakupy online.
  • Kolejna ważna kwestia to dzień wysyłki. Chcąc wysłać mailing do klientów z sektora B2B najlepiej wybrać wtorek. Statystycznie jest lepszy niż poniedziałek, kiedy to po weekendzie w skrzynce odbiorczej zalega wiele nieprzeczytanych maili.
  • Kierując ofertę do klienta indywidualnego kampanie najlepiej wysłać w środę i w piątek. W piątki dobrze jest wysyłać mailingi związane z turystyką, relaksem, wypoczynkiem. Człowiek po całym tygodniu pracy może chcieć siebie nagrodzić, a tym samym możemy podsunąć mu ciekawy pomysł.
  • Wbrew pozorom również kampanie wysyłane w weekend cieszą się sporym zainteresowaniem. Przyczyną może być fakt, że niewiele firm decyduje się wysyłać mailingi w weekendy, przez co jest ich mniej i tym samym są one dobrze odbierane przez subskrybentów.

Samodzielna wysyłka lub outsourcing

Dla wszystkich klientów, którzy chcą samodzielnie realizować kampanie e-mail marketingowe, oferujemy szkolenie z obsługi systemu.

Jeśli chcą Państwo powierzyć wysyłkę specjalistom OJA, oferujemy kompleksowe planowanie, przygotowanie oraz realizację kampanii.

Know how i oprogramowanie

Oferujemy Państwu korzystanie z profesjonalnego systemu do wysyłki mailingów oraz newsletterów, który pozwoli na dotarcie z odpowiednim komunikatem do najpopularniejszych grup docelowych. Oprogramowanie daje również możliwość efektywnego zarządzania bazami adresowymi. Oprogramowanie umożliwia również personalizację wysyłanych wiadomości e-mail oraz jest narzędziem skutecznego monitorowania efektów. Dzięki naszemu programowi szybko, precyzyjnie i tanio dotrzesz do wybranej grupy docelowej oraz zmierzysz efektywność tych działań.

Korzyści

  • łatwa administracja
  • skuteczne zarządzanie dużymi bazami adresowymi
  • precyzyjne dotarcie do klientów
  • personalizowanie wysyłanych wiadomości (wstawianie np. imienia w treści wiadomości)
  • import i eksport subskrybentów (np. z pliku Excel)
  • obsługa wielu języków przez program
  • nielimitowana ilość grup adresatów oraz subskrybentów
  • programowalne czasowo autorespondery (automatyczne wysyłanie wiadomości)
  • automatyczne wykrywanie duplikatów
  • obsługa dowolnych załączników (ilustracje, zdjęcia, pliki PDF i inne)
  • archiwum wysłanych wiadomości
  • monitorowanie ilości otwarć wiadomości
  • monitorowanie ilości kliknięć w odnośniki zawarte w wiadomości
  • możliwość testowania mailingu przed właściwą wysyłką
  • pełny raport z przeprowadzonego mailingu

Szablony i treści newslettera

Na Państwa życzenie możemy przygotować szablon graficzny wiadomości. Dostosujemy go do Państwa indywidualnych potrzeb. Oferujemy również pomoc copywritera, który przygotuje ciekawe, perswazyjne oraz przykuwające uwagę teksty wysyłanych wiadomości.

Copyright OJA Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 13, 37-700 Przemyśl
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.